BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 14, 2011

Kuat Bebel

salam readers. hari nie saya just nak buat short entri je. tajuk entri hari nie adalah kuat bebel ye murid-murid. kenapa saya pilih tajuk nie mesti ada sebab kan. sebab nya setelah saya bertanya kepada beberapa rakan saya tentang blog saya nie. diaorang bagi comment yang positive. antaranya "boleh tahan lah cantik", "nice", "comel" dan bermaca-macam lagi lah. nanti kalau saya cakap lebih-lebih takot korang cakap saya nie angkat bakul sendiri pulak.

tapi ada jugak comment yang negative dari diaorang. saya terima dengan lapang dada je semua comment tue. comment yang negative dari diaorang semua sama. entri saya panjang sangat. baru saya perasan. memang betul panjang. kalau buat karangan untuk SPM mesti A1 kan. tapi saya tak tau nak buat macam mana. bagi saya kalau entri saya pendek macam tak best. saya tau saya tak boleh nak ikut kehendak sendiri je sebab saya nak share cerita saya semua dengan korang. so, mulai sekarang saya cuba untuk memendekkan entri saya. saya tau readers penat nak baca entri saya. so, saya harap dapat sokongan dari korang semua untuk perubahan yang saya nak buat ok. 

ok cukup. tak boleh nak membebel panjang sangat. nanti jadi panjang berjela pulak entri saya nie. so, saya nak kurangkan bebelan saya yang boleh buat korang bosan. bye. =)

No comments:

Post a Comment