BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 6, 2011

Seminar SM & SSM

hye korang. lupa pulak nak update pasal seminar hari tu. masa 02hb oct yang lepas, saya ada join seminar keusahawanan untuk sales manager & senior sales manager kat Pulai Spring Resorts. memang best giler seminar yg ada tu. tak rugi saya join. banyak ilmu yang saya dapat. tapi saya tak nak ulas banyak-banyak sebab saya nak korang tengok gambar saya masa seminar tu berlangsung. so, sila lah jemput cuci mata. =)

Tentatif Program

Ground Floor Pulai Spring Resort

See, saya duduk depan sekali. =)

MC yg hebat DDM Asfarizal

waktu regangkan badan

=)

breakfast dulu =)


Ketibaan SCDM Azmir & SCDM Suhaila =)




Lunch Time =)

sedap tau =)

bos saya. Kak Dee & Abg Din =)


=)

CDM Kamizi. comel kan. =)

segmen umrah bersama cdm Kamizi =)

dah lah. tak larat nak upload lagi. nie je yang mampu.
see ya. =)


No comments:

Post a Comment