BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 8, 2015

Masa Yang Terluang

Selamat malam korang..susah betol aku nak curi masa nak update entry aku nie. ashik busy je dengan keje.. so, malam nie aku curi masa sikit. sementara cik abang dah dibuai mimpi yang indah. ok lah for this time aku dah takde kawan macam dulu. aku just closed dengan anak buah aku & adik aku yang dulu memang tak pernah nak ngam. kalau jumpa confirm mesti masam muka or gadoh. ada je yang tak kene.. but now alhamdullilah kitaorang dah ok..maybe dulu aku ashik keje & sibuk dengan kawan. tapi sekarang masing-masing dah ada life & adik aku pon dah stay rumah mak aku dengan anak dye.. tu yang kitaorang kerap jumpa.

At this moment aku rasa better aku closed dengan family dari orang luar.. ye la aku kan dah bersuami..nanti kalau terlalu closed dengan orang luar boleh terjadi fitnah pulak..
so, nak dijadikan cerita semalam cik abang pegi memancing.. memang itulah hobi cik abang aku. memancing je.. nasib baik suka mancing ikan je bukan mancing pompan..kalau mancing pompan memang cari nahas la kan.

ok proceed to the story. aku dah lama tak manjakan diri aku. it is because terlalu busy keje. so semalam aku ada masa terluang & pada masa sama cik abang takde, aku pon pegi salon nak manja kan diri.. niat hati nak potong rambut pendek coz aku dah rimas dengan rambut yang panjang & curly aku nie.. tapi sayang pulak so aku decide nak biar je.. just rebond je rambut aku nie.. aku pegi dengan anak buah aku.. sanggup balik keje pukul 9pagi terus pegi salon yang jauh.. kitaorang pegi sampai kangkar pulai "habaq hang" semata-mata ak buat rambut..

apa-apa pun aku happy dapat closed dengan family sendiri which is aku boleh spend time dengan dyeorang & boleh cerita apa je masalah aku even though dyeorang tu lagi muda dari aku tapi tak kisah coz dyeorang dah ada pengalaman berkeluarga same with me.. so kiteorang selalu share rahsia rumahtangga. =)

p/s : sory kalau korang bosan baca etri aku.. dah lupa cara nak bercerita.. =(

No comments:

Post a Comment