BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 1, 2016

Permata Hati

Fuh dah berhabuk blog nie.. Lama tak update.. Biasa la masa sekarang dah semakin padat sejak dah bergelar 'MaMa'.. Meh nak share story nie.. 
Tarikh 28hb Dec 2015 jam 1205am baru lah aku dapat jumpe dengan penghuni yang ada dalam perut aku selama 9bulan.. Betul kata orang yang pernah bersalin.. Bila ternampak je wajah anugerah Allah yang terindah,  semua rasa sakit yg kita rasa tadi hilang dalam sekelip mata.. Begitu besar mukjizat Allah.. Allahhuakhbar... 
Anugerah yang Allah dah bagi pada aku dengan husband sangat indah dan istimewa.. Tak tergambar gembira nye aku bila ada zuriat sendiri.. 
Aku di anugerahkan bayi lelaki yang sangat comel dengan berat 3.2kg dengan bersalin secara normal.. Terima kasih tak terhingga pada husband yang sentiasa ada di sisi.. Sempat jugak husband jadi bidan terjun nak pastikan aku dengan baby selamat.. Alhamdullilah.. 
Ok lah penutup entry aku belanja gambar baby boy aku... 


Muhammad Harraz Naufal
Baru seminggu tengok dunia

                   
                      Time nie dah 4 bulan

Sekarang hero mama dah 6bulan.. 

No comments:

Post a Comment