BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 19, 2010

Dia Yang Satu

ok guys.
entri kali nie saya nak menceritakan tentang seseorang yang telah bertahta dalam hati saya selama 6 tahun 2 bulan & 5 hari.
detail kan..
meti lah. sebab dia sangat penting dalam hidup saya.
tengah dok khusyuk nak tulis entri nie.
sahabat tercinta saya Raja Nur Farah Amirah a.k.a jeje telah meng"disturb" saya.
*akibat telah lama meninggalkan tatabahasa, saya failed nak eja disturb dalam bahasa melayu.*

akibat dari gangguan nya itu, saya telah hilang tumpuan untuk menulis entri ini.
ok. continue pada tajuk asal entri ini.
stop pasal jeje.

seseorang yang telah bertahta dalam hati saya ini sudah semestinya seorang lelaki.
kalian nak tahu ke sapa??
kalau tak nak tahu pun saya still nak bagitahu.
coz nie kan blog saya.
so biarlah saya nak bagitahu pun.
nama beliau ialah Mohd Khairuldin bin Mohd Zain.


perkenalan antara kami sangat tidak terduga kerana pada awalnya saya tidaklah berapa menyukai beliau.
atas perkenalan dasar kawan atas kawan,
sesi perkenalan kami pun terjalin.
then, bila dah berkawan kami mula couple.
but saya yang meminta dan menawarkan diri untuk menjalinkan hubungan sebagai pasangan kekasih.
malukan.
tapi nak buat macam mana.
semua tu berlaku bukanlah atas dasar saya suka pada beliau.
ini adalah kerana saya telah dicabar oleh kawan saya untuk menjalinkan hubungan bersama beliau.

dengan perangai saya yang memang pantang dicabar,
terus saya menerima cabaran tersebut.
then bila saya dah melakukan cabaran tersebut
saya terus berlalu pergi meninggalkan beliau yang dalam keadaan blur.
esoknya, saya terjumpa dengan beliau dan kalian tahu tak yang saya telah lupa yang saya telah mengatakan something yang beliau pun tak duga.
actually panjang kisah antara saya dan dia. 
saya khuatir bila saya menceritakan kisah yang selanjutnya kalian akan bosan.
so saya akan ringkaskan ceritanya sajalah ok.
perjalanan kisah cinta kami sangat banyak rintangan dan cubaan.
kami berama-sama lalui semua rintangan dan cubaan tu.
saya pun tidak menduga saya akan menyanyangi beliau dengan sepenuh hati saya. begitu juga dengan beliau.
sehingga sekarang kami masih menjalinkan hubungan. 
kami telah berjanji untuk melayari bahtera yang suci dan diredhai Allah.
insyallah.

saya nak pamerkan gambar-gambar ketika kami bersama.
ada antaranya mungkin akan mengakibatkan kalian ketawa terbahak-bahak.
so saya harap kalian enjoy.!







No comments:

Post a Comment