BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 18, 2010

Terkini Di Hati Ku

entri kali nie mengisahkan something yang terbaru di dalam hati saya.
 macam-macam yang saya nak.
tapi belum tercapai lagi.
sedih kan.
antara-antaranya ialah saya nak tengok wayang cerita Eclipse dengan Mantra.
tapi tak dapat tengok.
nak tengok dengan En.Dean tapi saya jauh dari dia. T_T
nie yang rasa tiba-tiba nak balik JB.
tapi tak boleh balik.
perang dingin dah melanda antara saya dan En.Mat Sah
so, kalau balik mesti malu nak berdepan dengan beliau.
*ego kan saya nie.*



selain daripada tu, saya teringin nak pegi dekat lampu warna-warni yang macam kawan-kawan saya dah pegi.
nak jugak amik gambar kat situ dengan En.Dean
tapi disebabkan "kebizian" beliau yang sangat ketara sehingga tidak dapat menelefon saya walaupun sekejap telah membataskan niat saya.
sangat sedih. T_T





lepas tu saya teringin nak pakai seluar yang En.Dean belikan untuk saya tapi tak muat atas sebab-sebab yang tak dapat di elakkan.
*tak nak mengaku yang diri ini telah mengalami pembesaran yang maha dasyhat* T_T



bila difikirkan balik.
bila saya nak dapat semua nie??
terpaksalah tunggu En.Dean mengarahkan saya pulang ke pangkuan beliau.




 
 

1 comment:

  1. pssst..
    my klo ko ego ngan incik mat sah, ko ikotla ak balik png..xpe, dun worry..
    myk ak payung tp blanje ko makan hangen karang ko mtkla ngan incik dean ko tu..huhuhuh..
    tp klo balik uma ak, makan meti makan uma lainla klo kite sndrik ngade nk makan lua itu pakai duit laa..
    huhuh

    ReplyDelete