BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 6, 2010

KAU MILIK KU JUA

sebenarnya saya teramat lah bosan hari ini sebab nya :
  1. tak ada orang nak ajak saya keluar
  2. kekasih hati bekerja & lupa bahawa dia mempunyai seorang insan yang bergelar teman wanita kerana sibuk bekerja. T_T ( saya maafkan dia kerana dia ingin mencari rezeki )
  3. rumah sunyi sepi sebab semua orang tak ada & meninggalkan saya. T_T (hanya kucing peneman di sisi. T_T )
  4. dan yang paling penting sekali hari ini adalah hari terakhir saya akan tido di atas katil yang empuk di dalam bilik yang tidak seberapa besar nie sebab esok dh kena balik perak. T_T  



boleh tak kalau saya tak nak balik perak?? mesti tak boleh kan. (-_-')
ok, tajuk kali ini adalah tidak bersangkut paut dengan yang hidup atau yang dah meninggal dunia.
apa yang aq melalut nie (-_-')


ok ok..
serius eh..
jangan main main lagi.
dengan muka yang penuh kerut di dahi dan mengingatkan diri sendiri.


kali nie saya nak share dengan semua readers tentang barang barang idaman saya dan akhirnya telah menjadi milik saya. ;)
amin...
banyak yang saya idamkan..
macam orang mengandung pulak..
ish..
selisih malaikat 44. (-_-')
ok mari ramai-ramai kita borak tentang kasut atau dalam bahasa saintifik nya sepatu..
betol ke. (-_-')


1st skali saya dah lama menginginkan kasut crocs..
nampak tu..
saya dah bold kan ok..
now saya dah dapat..
even saya beli bukan yang original punya..
tp selesa beb..
dengan muka bangga saya berkata-kata..

actually kasut saya yang sebenar warna putih. malu nk amik pic yang sebenar coz dh xcntik.. (-_-')


then, lepas dapat kasut crocs saya teringin nak flip flop Nike
mengada-ngadakn. (-_-')
tapi nak buat macam mana..
dah saya minat..
akhirnya saya dapat juga dengan segala usaha merengek kepada jejaka idaman saya.. T_T
dengan bantuan si dia saya dapat juga merasa memakai flip flop idaman saya..

lebih kurang la flip flop saya.. tapi kepunyaan saya warna hitam.. tetap malu juga nak ambil pic yang real coz tapak nye dah haus. (-_-')


 
ok.
kita still berada dalam segmen kasut atau sepatu lagi tapi saya nak bercerita sedikit sejarah tentang sepatu yang ada dalam simpanan saya.
saya nak gelar kan ia sebagai apa ye??
sandal, flip flop atau kasut?? (-_-')
saya rasa sandal kot sebab ia nya mempunyai tali..
so, mesti lah sandal kan..
sandal ini saya beli dengan secara tidak sengaja..
mesti kalian semua terfikir bukan kah tajuk entry saya kali ini merupakan barang idaman saya..
hurm..
pada awal nya sandal ini bukan lah barang idaman saya, tapi setelah ia banyak berkhidmat dan juga mempunyai rupa paras yang cantik, terus ia menjadi barang kesayangan dan juga idaman saya. ;)

saya membelinya di QueensBay, Penang setelah megikut rombongan Cik Kiah ke kenduri perkahwinan..
dengan meggunakan kasut yang mempunyai kaki yang tirus serta tinggi atau lebih di kenali high heels, saya tidak lagi dapat meneruskan perjalanan kerana kaki saya sangat sakit dan juga kasut itu telah turut sama sakit yang mana tapak nya telah tercabut..
so, saya telah mengambil keputusan untuk membeli apa-apa sahaja sandal atau flip flop yang murah dan cantik kerana ketika itu saya mempunyai sedikit masalah dengan sistem kewangan. T_T 
etelah berpuing-pusing di shopping complex yang juga buat pertama kalinya bagi saya, akhirnya saya telah menemui si dia yang bernama "Sandal".

ok.. sandal nie sebijik dengan kepunyaan saya just warna saja yang berbeza.. kepunyaan saya berwarna kuning.. ;)

last kasut yang menjadi idaman saya adalah wedges dari EVERLAST..
saya bold bukan untuk menunjuk ok.. (-_-')
kasut nie hasil dari pemberian jejaka idaman saya..
thanx sayang.. <3 <3
tak ada yang saya ingin mengulas dengan lebih lanjut tentang wedges nie coz saya pon belum try lagi...
belum pakai lagi..
juz pakai masa nak cari saiz je..

keadaan rumah yang serabut. (-_-')


ok..
settle pasal kasut..
sekarang kita move pada barang-barang yang lain pula ok anak-anak. ;)
kita sekarang masuk ke dalam segment gadget..
gadget yang saya maksudkan adalah barang-barang seperti handphone, laptop dan seangkatan dengannya..

gadget yang pertama yang menjadi idaman saya adalah Laptop..
Laptop adalah gadget idaman saya kerana tanpa ia tidak lengkap lah hidup saya ini.
dan tanpa ia juga tidak dapat lah saya berkongi cerita dengan kalian semua. (-_-')

 
inilah laptop kesayangan saya. jenama compact. ;)

ok sekarang mari kita jengah gadget saya yang kedua pula. ;)
saya mempunyai handphone yang murah je.
pemberian jejaka idaman saya pada 3 atau 4 bulan yang lepas.
saya tak mahu mengulas dengan lebih panjang.
kalian semua boleh lihat jenis handphone yang berada di dalam jagaan saya. ;)
 
 murah je kan. ;)

ini sahaja lah koleksi gadget yang saya ada.. T_T
nak tambah gadget yang lain tapi tak berkesempatan. T_T

saya rasa cukup lah sampai di sini saja celoteh saya.. saya yakin pasti kalian semua jemu membaca entry ini.. T_T
next time saya akan mengemukan cerita-cerita yang menyeronokkan..
insyallah.



 

No comments:

Post a Comment