BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 16, 2010

SAJA CARI PASAL!!!

entri kali nie akan mengakibatkan pembaca maybe menyampah nak baca coz entri kali nie saya nak melepaskan marah+geram+benci+menyampah dekat spesis manusia nie.
so, pada entri kali nie saya tak kan menggunakan perkataan yang elok-elok sebab kemarahan menguasai diri.
sorry readers.. (-_-')

ok, berbalik pada tajuk entri kali nie, aku sakit hati gila babi kat 1 spesis manusia yang dia ingat dia tu VOGUE + HOT ke??
mulut nak macam longkang..
bau tak yah cakap la..
macam BANGKAI BABI..!!!
bodoh.....!!
aku benci gila dengan kau..

dah dekat seminggu perangai kau macam sial dengan aku..
jangan sampai aku cili mulut kau yang bau bangkai babi tu...
kau tu tak ada apa la kalau nak bandingkan dengan aku..
dasar BABI Sundal...!!!
 kau ingat aku heran sangat dengan kau..
kau tunggu pembalasan dari aku..!! 

No comments:

Post a Comment