BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 13, 2010

YUKSS..!!! mimpi yang sangat menggelikan



hurm,
macam mana saya nak memulakan entry kali nie ye..
serious saya dapat mimpi yang sangat menggelikan sehingga masa nak tulis blog nie pon masing terasa kegelian yang melanda diri.
actually, saya nak tulis blog nie dari pagi tadi,
tapi atas alasan serta sebab musabab yang tertentu,
saya tak dapat nak tulis entry nie pagi tadi.
so, bila ada kesempatan after penat berjogging sakan dengan housemate yang juga sahabat tercinta saya.
saya pun curi-curi lah masa yang terluang untuk share dengan kalian semua apa yang terjadi dalam mimpi saya.



mintak-mintak lah mimpi yang semacam tu tak kan datang lagi.
saya mimpi telah dir****... T_T
TIDAK...!!!
sangat geli bila memikirkan balik.
kalian nak tahu siapa gerangan lelaki durjana yang telah membuat perlakuan yang sebegitu dalam mimpi saya??


tapi.
bila difikirkan balik.
rasanya tak elok kalau saya mention nama dia.
tu dah kira mengaibkan orang.
kan sume tu just mimpi je.
apa yang penting
hamba ALLAH yang berada dalam mimpi saya itu adalah seorang yang sangat saya kenal & pernah rapat dengan saya.

kenapa lah saya tak dapat mimpi yang elok-elok??
saya just harap mimpi tu tak kan jadi kenyataan.
saya TAKUT + GELI bila ingat balik.
saya tak nak ulas dengan lebih lanjut tentang mimpi saya nie.
tak boleh nak ingat.

nanti kalau saya ada entri yang best saya akan share dengan kalian semua.


No comments:

Post a Comment