BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 9, 2010

Tentang semalam

entry saya kali ini untuk menceritkan tentang kisah semalam saya yang tidak sempat untuk saya meng"update". selepas bercuti selama 2 bulan lebih kot kalau tak silap saya (-_-'), semalam merupakan hari pendaftaran untuk kemasukan sesi July-December 2010. sekarang saya telah pon berada di kedudukan yang akan membuatkan rutin harian saya semakin sibuk. saya sudah berada dalam semester ke-6.
wah..!! 
saya sangat teruja kerana telah berjaya sehingga ke peringkat ini.
dan tidak lama lagi saya akan menamatkan pengajian.
ish..
class pon belum start lagi dah fikir nak grad. (-_-')



selepas selesai ursuan pendaftaran, sesi mengambil result pula..
hati berdebar-debar bila mentor kesayangan Pn.Rabiyathul Basiroh memberikan result.
dengan tangan terketar-ketar,
jantung rasa macam nak pecah,
saya memberanikan diri untuk melihat isi kandungan result.
akhirnya..
dengan mata yang bersinar-sinar tak ubah macam ada pancaran "Nur",
saya tersenyum.
saya dapat pointer yang bagus.
alhamdullilah.
sahabat-sahabat saya yang lain juga dapat result yang cemerlang juga.
amin untuk kami semua. ;)



setelah selesai, kami pergi makan tengah hari bersama setelah sekian lama tidak dapat bersama. ;)
alangkah gembiranya kami.
dapat share cerita-cerita yang menarik & bergelak bersama.
i miss dat moment guys.

 kami tak sempat nak snap pic. so curi pic internet je la jawab nya. (-_-')

then, pukul 2 kami terpaksa kembali ke pangkuan kolej yang "tercinta" untuk pendaftaran "thumbprint".
konon-konon dah tak nak pakai lagi letak pas bila nak masuk kolej.
tapi, bila sampai di DK2 yang terletak di dalam kediaman kolej yang "tercinta",
saya tertanya-tanya.
adakah "thumbprint"sekarang sudah bertukar kepada "fingerprint" dan juga sebaliknya.
kalian paham ke apa yang saya cakapkan nie?
saya pon x paham. (-_-')

actually, dyeorag nie sume dah salah faham dan juga telah menyalahkan kefahaman kami..
bila saya dan sahabat yang mendaftar,
mereka menggunakan "fingerprint" @ "jari telunjuk" untuk membuat pengesahan.
pelikkan.
sebab setahu saya selama nie semua pakai "thumbprint".
tak pernah la saya nampak mereka menggunakan "fingerprint".
*tak tau la kalu saya yang ketinggalan zaman. (-_-')

hurm.
macam-macam la sekarang nie.

after that, bila settle semuanya,
kami pulang ke rumah masing-masing & menikmati tidur yang sememangnya nyenyak. ;)

pada sebelah petang pula,
saya, amirah dan juga asmiza pergi meriadahkan diri dengan azam yang baru.
untuk menurunkan berat badan.
wah..
macam tak percaya bila saya mampu buat. (-_-')
kami bertiga berjogging sampailah kami penat.

banyak lagi yang saya ingin ceritakan.
tapi saya tak dapat meneruskan kerana masalah mata yang saya hadapi. (-_-')
saya nak tido..
nanti saya sambung lagi.
;)

No comments:

Post a Comment