BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 5, 2010

Truely Friends

semua orang dalam dunia nie mesti ada sahabat...
kawan, teman, rakan & juga sahabat adalah berbeza...
dengan menggunakan kata2 yang sungguh elok saya memulakan blog ini... ;)
begitu juga dengan saya...
saya juga mempunyai sahabat, teman, rakan & kawan seperti kalian semua...

saya ada sahabat yang ramai bermula dari sekolah rendah sehingga lah sekarang..
masa saya masih lagi di alam kanak2 ribena, saya mempunyai sahabat bernama Nurshilla bt Amiruddin...
kami sangat akrab sehinggakan kemana2 saja kami pergi mesti berdua...
dia sangat baik & selalu protect saya...
nmpak mcm dye lelaki kn...
hahaha... 
bukan apa, dia selalu protect saya sebab dia kata dia sayangkn saya...
psst...
tp kiteorg bukan Lesbian ok.. (-_-'')


tp, bile masing2 dh mula jejak kan kaki ke sekolah menengah, keabkraban kteorg dh renggang... T_T
saya sgt sedih...
tp dye slalu ckp "mai, even kte x rapat mcm dulu aq tetap syg kau".. T_T


keabkraban kami di persetujui family masing2...
mcm couple lah pulak...
tp dh kenyataan.. ;)
kteorg rapat sampai semua benda kami share..
psst.. xtermasok yg privacy ok.. (-_-')


then, bila tamat persekolahan kami berpisah...
dh x jmpe each other...
saya sgt rindu kn dye...
now, after 3 years saya cari dye,
akhirnya bertemu juga..;)
saya sangat happy...
dpt jmpe dye...
hope kteorg xkn terpisah lagi.. ;)

 now, bila saya dapat tawaran further study kat KPM,
saya ada sahabat yang lain gak...
even ada lah masalah yg berlaku b4 nie...
saya just amik pengajaran & iktibarnya saja.. ;)


saya ada sahabat2 yang selalu menemani saya di waktu susah & senang..
mereka semua adalah sahabat sekuliah & juga serumah.. ;)
firstly saya nak memperkenalkan sahabat yang selalu menjaga kami semua.. yang bertindak sebagai penjaga utk menggantikan kedua ibubapa kami yang jauh.. T_T


Nur Amirah Jaafar...
itulah nama yang telah diberikan oleh kedua orang tuanya yang menetap di Kulim Kedah..
dia seorang yang tegas dalam membuat keputusan sehingga kan kadang2 kami xmampu nk bersuara.. 
bile ingat balik rase nk gelak sampai guling2 je...
nie lah rupanya sahabat yang saya maksudkan.. ;)


              dia comel kan... nie latest pic dye... dye ckp x edit.. "natural beauty"

ok now saya kene log out dulu coz ada orang sedang menanti saya...
nnt saya akan update blog saya nie & sambung tentang sahabat saya yang lain... ;)


No comments:

Post a Comment