BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 6, 2010

sambungan... ;)

ok readers...
saya nk sambung cerita yang dh tergantung tentang sahabat.
miera adalah insan pertama yang saya kenali semasa menjejakkan kaki ke bumi Perak, Darul Ridzuan..

then, lepas saya kenal miera saya berkenalan pula dengan gadis hitam manis & sangat baik. (-_-)
namanya Nur Zarifah Raziff.
dia berasal dari Teluk Kumbar, Penang..
sebut dalam antonasi org penang ok. (-_-)
dia juga roommate saya di kediaman yang sangat indah & juga turut digelar "apartment mewah" oleh rakan2 yang lain.. (-_-'') 

saya rasa tidak perlu lah saya menceritakan secara detail kerana saya ingin memberi ruang kepada readers utk mengenali dia.. ;)




after that, seorang gadis yang memang ceria & selalu buat lawak yang telah menjadi sahabat saya adalah Raja Nur Farah Amirah..
kami just panggil dye jeje je..
dye sangat2 lah creative dalam membuat apa saja kerja..
sebab itu lah kami suka memberi nya tugasan utk mereka sesuatu bila ada presentation.. ;)




saya rasa tak perlu lah saya berceloteh dengan panjang lebar..
gambar2 ini membuktikan bahawa kami sangat akrab.. ;)










No comments:

Post a Comment