BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 13, 2010

First Trying

salam readers.
rindu pada blog kesayangan even baru sehari tak update.
hati saya sangat berbunga riang seperti kanak-kanak riang yang baru dapat lolipop. nyum nyum sedapnya lolipop.

memang saya seorang yang sangat addicted pada internet dan juga sesi mengedit gambar.
tapi bukan nak story pasal saya yang gila internet.
entri kali ni saya nak story perangai saya yang sangat addicted pada sesi mengedit gambar.
sangat teruja bila nak buat entri nie dari selesai kelas IT.
sebabnya mengapa kenapa dan bagaimana saya sangat teruja dengan entri kali ni adalah kerana saya telah berhasil mengedit gambar sepertimana yang saya idam-idamkan.
saya tak kisah orang nak cakap saya ni jakun or lambat.
yang penting saya dah tau sekarang macam mana nak mengedit gambar.
syabas mai. =)
dengan hanya menggunakan Photoshop dan juga beberapa jenis combination untuk menghasilkan gambar yang cukup berpuas hati la jugak.
korang nak tengok ke?
ish tak perlu lah.
saya edit tak lah secantik Faris Ajwad rakan sekuliah saya.
tapi masih lagi boleh diperbaiki.
*sori faris guna nama kau dalam blog aku. =)
kalau ada yang cacat cela pada gambar yang saya edit harap anda boleh la lihat hanya menggunakan sebelah mata saja.
ni lah beberapa keping gambar yang saya berjaya edit.
selamat menjamu selera dengan gambar yang saya dah edit. =)
  first trying mengedit. =)


first time buat wallpaper. =)


wallpaper + gradient. =)

pen tool. =)

improve sikit. =)

ok lah. selamat mencuci mata dan beramal. =)






No comments:

Post a Comment