BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 15, 2010

Nurul Ihsan, Kini & Selamanya

Dengar saja nama Nurul Ihsan,
saya dah terbayang-bayang keriangan kanak-kanak yang memang sangat ceria macam Astro Ceria.
pertama kali saya menapakkan kaki di Nurul Ihsan adalah pada bulan Ramadhan yang sangat mulia tahun 2009.
dan tahun ini juga pada bulan yang sama,
bulan Ramadhan yang sangat mulia dan diberkati saya dan juga anggota keluarga KPMSI yang lain turut menjejakakan kaki ke tempat yang memang sangat seronok Nurul Ihsan.

Nurul Ihsan adalah tempat penempatan untuk anak-anak yatim.
saya sangat gembira dapat hadir untuk kali yang kedua kesini.
pelbagai aktiviti yang kami semua lakukan untuk menggembirakan kanak-kanak yang tinggal di sini.
saya dapat merasakan kegembiraan mereka dengan kedatangan kami untuk memberi sumbangan serta mengeratkan silaturrahim antara umat islam.
actually saya tak tahu macam mana nak terangkan betapa happening masa kami semua berada di Nurul Ihsan.
maybe dengan koleksi gambar yang saya perolehi dapat perlihatkan kegembiraan kami semua di sana.
selamat mencuci mata kalian dengan koleksi gambar dari Nurul Ihsan. =)


sesampai Nurul Ihsan rutin kebiasaan dilaksanakan. tangkap gambar & saya yang menjadi juru camera untuk mereka. =)

abang-abang macho yang turut serta. =)

fida, saya dan kak wida. =)

tak boleh nampak camera. ada je nak posing. =)

thanx to our mummy Pn.Rabiyathul dah memperkenalkan kami kepada Nurul Ihsan. =)

antara penghuni Nurul Ihsan. =)








nama adik nie Haikal. comel kan. =)

penghuni Blok A Nurul Ihsan & kakak-kakak yang giler camera. =)

mereka lagi. gambar saya tak ada pun. =(

ok. gambar saya dah ada. =)

saya lagi. =)

saya lagi. =)

penghuni Blok A Nurul Ihsan. =)



adik angkat saya. Rohana, Ain & Mashitoh. =)

peminat-peminat nasa. =)

setelah selesai semua aktiviti. =)

sebelum kami berangkat pulang. T_T

cukup lah sampai sini saja entri saya.
sedih nak melanjutkan cerita nie.
T_T


No comments:

Post a Comment