BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 7, 2010

Mati kutu

pusing kiri
pusing kanan
meniarap
terlentang
dan duduk.
semua posisi yang dah menjadi kebiasaan saya kini dah tak biasa seperti selalu.
ada je yang tak kene.
tu la yang dinamakan mati kutu.
semua kerja tak menjadi.
bontot tak senang duduk.
resah gelisah macam kucing hilang anak.
hari sabtu yang sangat membosankan.
rasa nak jerit je.
tapi nanti disangkakan gila pulak.
biasalah bila dah duduk teratak indah yang sememangnya mempunyai jiran-jiran yang sangat sayang akan kami semua penghuni teratak indah.
segala tindak tanduk akan jadi perhatian.
macam kami nie semua puteri-puteri diraja yang selalu kene di awasi.

semalam tengok cerita korea sampai pagi.
sanggup tengok secara online semata-mata nak tengok pujaan hati berlakon.
Gu Jun Pyo....!!!!
laptop kesayangan tak boleh detect dvd.
so tengok secara online pun sanggup.
selalunya kalau layan cerita korea sampai pagi,
mesti esoknya akan saya tido sampai malam.
tapi hari nie tak tau.
rasanya baru je lelap.
tp pukul 11 dah bangun.
nak sambung tido balik tak boleh.
bila dah tak boleh tido,
saya pun tak membuang masa terus on laptop
then sambung cerita korea semalam.
tapi internet pulak buat hal.
cerita sekat-sekat.
sakit hati tengok.
terus biarkan laptop terbengkalai.

perut pulak dah macam-macam lagu dipasang.
pegi dapur.
kletung kletang.
makanan pun siap.
apalagi.
tak tunggu lama.
terus makan.
lepas makan pun masih rasa macam ada yang tak kene.
hati rasa resah gelisah je.
macam ada yang tak kene.
sampai sekarang nie hati rasa tak tenteram.
sampaikan tulis entri untuk kalian pun saya rasa macam tonggang langgang.
sorry ok. =(
sampai sini je kot entri kali nie.
saya tak nak teruskan lagi.
nanti lagi banyak benda yang saya akan merepek meraban dan boleh menyebabkan kalian juga mati kutu plus gila.


No comments:

Post a Comment