BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 6, 2010

Tuan Muda Eic Rodriguez

Tuan Muda Eic Rodriguez..
nama sebenar dirahsiakan. =)
dia pernah menjadi part of my life.
dah lama saya terpisah dengan dia.
bila dah dapat jumpa balik rasa happy sangat sangat.
thanx to Facebook kerana telah mempertemukan kami.
saya rasa bila dapat jumpa dia balik hidup saya complete.
and yang paling happy sekali koleksi sahabat kesayangan saya bertambah.
sangat suka.. =)
before saya ada niat nak post entri kali ni,
saya dah mintak permission dia dulu tau.
tak nak la nanti hanya gara-gara entri saya kali nie saya hilang sahabat terbaik dan tersayang saya.

sekarang saya rasa saya adalah seorang yang penting dalam hidup dia coz dia selalu cerita masalah dia.
saya rasa sangat dihargai...
*rasa nak menjerit je.
bila dah macam ni rasa tak sabar nak jumpa dia.
saya tak nak cerita panjang-panjang.
kalian boleh la lihat siapa gerangan orang yang saya ceritakan.







sahabat tersayang saya. =)


No comments:

Post a Comment