BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

Nak Raya Boleh??

salam kawan-kawan.
serious saya nak katakan saya rindu pada BLOG saya nie. hehe. :)
dah berkurun lama la jugak saya tak berkesempatan nak update blog saya ni.
nak share story mory dengan korang.
and macam-macam lagi.

berbalik pada entri kali ni.
mungkin dah terlambat kot saya nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubarak.
tapi tak pe la.
dengan muka yang tak bersalah saya tetap nak ucapkan jugak.
"Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak"


settle wish untuk bulan puasa.
sekarang nak wish selamat hari raya boleh tak?
mesti lah boleh.
tak ada sape nak marah saya kalau saya wish pon. :)
pejam celik pejam celik dah 12 hari kita menjalankan ibadah puasa.
tak lama lagi dah nak raya.
wah...
mesti bestkan sambut raya.
dam dam dum.
bunyi mercun.
eh boleh nyanyi lagu raya pulak.
sori kalau suara saya tak sedap.
sebab kalau sedap pun korang tak dapat dengar.
mesti dengar suara korang sendiri.
sebab korang yang baca blog saya. :)

hurm. 2 assignment dah settle. 
selamat tinggal Marketing Planning & Advertising Promotion.
kamu berdua telah saya hantar ke pejabat hakim untuk diadili.
saya hanya menunggu keputusan dari pihak hakim saja.
buat yang terbaik ok. :)
sekarang tinggal Puan. Mananging People sebelum saya dan para penghuni KPMSI dibenarkan pulang ke kampung halaman untuk menyambut Hari Raya.
agak-agak bila saya akan bermesra dengan Puan. Managing People ni kan.
jawapannya :
jeng jeng jeng
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sudah semestilah lagi 2 hari sebelum submit baru saya akan bermesra dengan anda wahai Puan. Mananging People.
hahaha.
dah jadi kebiasaan kan. :(

kepada Puan. Marketing Planning dan Cik. Advertising & Promotion, 
kalian boleh lah beraya sakan sebelum kalian mengeluarkan anak-anak kalian after cuti raya nie.

hati saya sekarang nie dah melonjak-lonjak nak beraya sakan.
tak sabar nak pulang ke tanah air tercinta.
Johor Bahru...tunggu kepulangan daku. chewah.
macam poyo la pulak.
macam la saya ni belajar kat London.
padahal study kat Perak je.
hehehe.

rangka perjalanan shopping raya saya dah settle.
so, En. Dean awak kene bersiap sedia ok.
kuatkan minda, mental & fizikal awak. :)
korang nak tengok ke schedule yang saya dah buat?
saya takot korang menguap sampai keluar air mata je nak baca.
tapi, saya tetap nak share jugak. :)

SCHEDULE SHOPPING RAYA.
  • 3hb or 4hb : perjalanan bermula untuk pulang ke tanah air.
  • 5hb : berbuka puasa bersama En. Dean saya. (nak tak nak dia tetap kene belanja saya berbuka)
  • 6hb : mak saya dah booking saya suruh teman dia pegi jakel untuk beli langsir.
  • 7hb : kakak saya masyuk. dia janji nak belanja saya berbuka puasa kat senibong. makan tepi laut. romantik. i like. :)
  • 8hb : berbuka puasa bersama En. Dean saya. (wajib)
  • 9hb : ok. ready untuk serbu First Lady. saya dah usha baju raya. kami sedondon warna krim.
  • 10hb : shopping kasut raya & kalau sempat nak buat rambut raya. :)
  • 11hb : dah raya. horrey..!!
nie lah antara shcedule yang saya dah rancang.
kalau ada perubahan saya akan update.

p/s : teringin nak main mercun. kalau pegi bazar nampak orang jual mercun. teringin nak beli tapi hati cakap jangan.
membazir. so sape-sape nak bagi saya mercun sikit?
 

No comments:

Post a Comment