BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 12, 2010

Raya 2010 & Hadiah Syawal

Selamat Hari Raya untuk semua readers yang saya sayangi.
raya tahun nie memang sangat bermakna untuk saya dan juga keluarga yang tersayang.
tahun nie kami sekeluarga tak ada tema untuk baju raya.
so, tahun nie adalah tema bebas untuk kami sekeluarga.
jadi barulah ada suasana dan jugak warna warni aidilfitri.
tema saya tahun nie adalah coklat.
so, tema yang telah saya rancang bersama buah hati pengarang jantung saya yang kami memilih warna krim terpaksa dibatakan atas sebab buah hati pengarang jantung saya cakap warna krim tu tak cantik.
puas jugak la kami bersiar-siar untuk mencari baju raya yang sama warna.
kami mengambil masa selama 2 hari untuk mencari baju yang betul-betul mengikut citarasa dan ulam jantung kami.
akhirnya kami decide untuk memilih warna coklat.
korang nak tengok ke baju kami?
malu la nak tunjuk. (-_-')
nie la baju kami.
jeng jeng jeng.....!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

firstly mestilah gambar owner blog kan. =) 

nie lah kami. saya gemok. TIDAK..!! =(

sama warna kan. =)


cukup sudah koleksi raya kami.
yang lain tu biarlah untuk tatapan saya dan dia.
berbalik pada tajuk entri nie.
korang perasan tak ada dua tajuk untuk entri kali nie?
sebab kemalasan dah menguasai diri,
so saya combine je la ok.


hadiah syawal yang saya maksudkan ialah
saya dapat ahli keluarga baru.
yeay..!!
saya dapat anak buah baru pada raya pertama.
best kan.  

saya nak share la jugak perasaan gembira dapat anak buah baru even anak buah saya dah berderet-deret ramainya.  
tapi anak buah saya yang kali nie lahir pada bulan syawal. 
so dia sebagai satu anugerah khas la sebab lahir bulan syawal, hari jumaat pulak tu.
anak buah saya seorang baby perempuan.
sangat comel.
tapi gambar nye saya tak sempat nak upload.
nanti saya akan adakan entri khas untuk si comel nie.
opps.
sebelum terlupa.
nama anak buah saya ialah Nur Fitri Qaisarah.
sedap kan nama nya.
hope dia akan jadi orang yang berguna.
Amin... =)

No comments:

Post a Comment