BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 8, 2010

Teman Dikala Zaman Kanak-Kanak Ribena

SKTP.
for those yang tau apa maknanya ok la.
tapi untuk readers saya yang lain yang tak tau.
meh saya bagitahu.
SKTP = Sekolah Kebangsaan Tanjung Puteri.
mesti korang tertanya-tanya apa function saya bagitahu kan.
actually nie la sekolah saya di zaman kanak-kanak ribena dulu.
tapi saya tak lah bersekolah dari darjah satu.
awal perjalanan hidup saya disekolah ini pada tahun berapa saya tak ingat. T_T
tapi saya mula join sekolah nie masa saya darjah empat.
kawan pertama yang saya kenal masa mula-mula join sekolah nie adalah seorang lelaki yang mulut dia sekarang makin becok.
mengalahkan mulut murai.
korang nak tengok ke sapa dia?
tak payah la kot.
nanti kalau saya pamerkan kat sini kembang pulak dia.
tapi tak pa lah.
nanti at the end of the story saya akan pamerkan jugak gambar kamu wahai si mulut murai yang tercabut ekor. =)


saya rasa macam tak ada apa yang nak diceritakan.
sebab terlalu teruja dan seronok dapat berjumpa kembali dengan teman dikala zaman kanak-kanak ribena.
saya rasa korang boleh tengok gambar-gambar dan juga aksi-aksi kami semua.




sebelum masuk ke dalam Hotel Seri Malaysia untuk berbuka bersama. perkara wajib. bergambar.





saya belom ready lagi.. =( 


hero-hero SKTP

juliana & shak

 inilah dia hamba Allah yang pertama sekali saya kenal masa join sekolah nie. Syafiq nama tuan punya badan. =)

rahimah & ami najva

mira & fafa

din, zul, azlee. lagi sorang tak tau nama. sory. =(











ok. cukup untuk gambar.
p/s : sory ami najva, saya ambil pic nie dari awak without permission. =)

No comments:

Post a Comment