BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 7, 2010

Dulu Lain Sekarang Lain

Bila sampai semester break nie, mula la bosan dok kat rumah.
menambahkan berat badan lagi ada la.
so, dalam kebosanan yang melanda diri ini, 
saya pun cuci-cuci mata jengah En.Google.
tengah jengah punya jengah,
dapat lah idea yang boleh saya sumbangkan dalam blog kesayangan saya nie.

apa saya jumpe? korang mesti nak tau kan.
maybe ada diantara korang yang dah pon jumpe benda nie.
saya tak kisah kalau korang nak cakap saya ketinggalan zaman pon.
nie blog saya kan.
suka hati saya la. =)

bahan yang saya jumpe adalah......
"KAD PENGENALAN DIRI"
 saya just nak bezakan kad pengenalan dulu & sekarang.
banyak sangat perbezaan.
korang tak percaya?
tengok & nilai lah sendiri.


kad pengenalan dulu siap ada cop jari kat sebelah gambar. no kad pon lain.

yang nie dah improve sikit la.

nie lah kad pengenalan zaman sekarang. iblis pun kene ada kad pengenalan diri sebelum dye nak hasut umat islam tau. =)

ultraman pun ada kad pengenalan jugak. lepas nie leh la mintak tolong dye nak hapuskan makhluk-makhluk perosak yang ada sebab dye dok kat KL je.

yang nie lagi satu. selama nie dia orang Sabah. tak ngaku pulak. nasib baik lawak dye menjadi. kalau tak. hurm jantina tu rasanya kene selidik dulu kot. =)

dan yang terakhir kad pengenalan sponge bob. orang bote je.

berakhirlah sudah entri saya kali nie.
betol tak saya cakap.
banyak perbezaan antara kad pengenalan dulu & sekarang.

p/s: entri kali untuk suka-suka je. nak bagi pembaca enjoy jengah blog saya. =)


1 comment:

  1. mcm mna akak edit gambar dan alamat dia atas tu..?yg sponge bob..?tolong ajarkan..?

    ReplyDelete