BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 6, 2010

Sampai Seru

salam readers...!
topic kali nie yang saya nak share ngan korang pasal sampai seru.
korang paham tak apa yang saya nak share ngan korang nie?
sampai seru yang saya maksudkan "KAHWIN".
ok jom kite start dengan cite saya.
jom jom.

sahabat handai saya ramai yang dah pun membina mahligai yang bahagia.
chewah. ayat memenuhi tatabahasa yang sangat betul kan. =)
dah sampai seru diaorang kan nak berumah tangga & dah sedia memikul tanggugjawab sebagai seorang isteri.
saya bila lagi ek?
hurm. yang tu korang kene lah tanya pada pihak lelaki.
dah standby RM50,000 belom untuk saya.
wah. kelas kau nyah. nak kawin RM50,000.
hahha. =)

saya just mampu doakan kebahagiaan dyeorang sampai akhir hayat bersama orang tersayang.
even semua majlis kawin saya tak pernah datang.
jahat tak saya?
tapi saya tak datang ada sebab.
faktor masa & tempat yang jadi masalah.
saya nie dah la dok kt selatan.
tapi dah kene tendang dari selatan.
hahaha. =)
tak la.
saya study kat utara.
tu yang susah nak balik.
jauh kak.
dok dalam bas je 8jam.
peh. penat kot even bangun tido bangun tido je dalam bas.

kat sini saya nak share la ngan korang kan gambar-gambar yang saya ambik dari laman social yang sangat famous "FACEBOOK" lah semestinya.
so, korang enjoy la ye tengok gambar dyeorang yang jadi raja sehari.
enjoy !

setelah selesai akad nikah & sah jadi laki bini.
(Noor Hasniza bt yahya & pasangannya)


majlis malam berinai

hari persandingan
majlis potong kek

nooramyzila & pasangannya. =)

Hidayah & pasangannya. 

abien & pasangannya.




hanani & pasangannya.

farahana & pasangannya.


tamatlah sudah sesi penggambaran untuk pengantin-pengantin yang memang cantik.
sahabat saya memang semua cantik-cantik.
p/s : bila la sampai turn saya nak pakai baju cantik-cantik & naik pelamin.
semalam ikut akak ukur badan untuk baju pengantin.
rasa teringin pulak.
en.din awk tak nak masuk minang saya ke? =(

No comments:

Post a Comment