BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 3, 2010

Kisah Lapuk

sebelum entri saya bermula, saya nak cakap sorry sesangat sebab dah lama tak update blog kesayangan saya nie. so, saya nak amik kesempatan nak publish semua cerita yang dah lama saya kumpul dalam satu entri.
korang rasa logik tak?
maybe akan memenatkan mata korang untuk baca entri saya kali nie. =(
so, sempena dengan tajuk yang dah pun saya bagi setelah berhempas pulas nak pikir tajuk apa yang sesuai untuk entri kali nie.
"Kisah Lapuk" diberikan tajuk oleh owner blog yang dah lupa diri nie kan.
kenapa kisah lapuk??
ala kalau saya tak jawab pun korang mesti dah tau punye.
mestilah kisah-kisah lapuk yang dah berapa lama terperap dalam kepala otak saya nie yang dah bersarang macam sarang labah-labah kan.
ok stop-stop.
jangan merapu lagi ok nyah.

kisah yang pertama saya nak share dengan korang pasal jamuan hari raya kat kolej.
dah berkurun baru nak cerita.
tapi saya tak nak korang bosan and sakit mata nak baca entri saya.
so, saya just bagi korang tengok gambar je la ye.
renung-renungkan dan selamat beramal. =)
p/s : kenapa boleh cakap macam nie pulak? =)

gadis-gadis penjaga makanan. =)

mereka semua penjaga hati saya. luv u guys. =)

tempat saya bermanja =)

saya lah orang ketiga. hahaha.

=)

=)

duit raya takde tau. nak amik biskut nie bawak balik. jangan lupe isi dalam poket ok. =)


selesailah sudah dengan kisah saya dan rakan-rakan seperjuangan menghabiskan makanan yang sedia ada kat kolej.
sekarang kita masuk dalam kisah lapuk kedua ok.
jom. jom. 
kisah yang nie pasal apa ek?
hurm. jap-jap. 2 minit.
nak pikir tajuk. =*)
ok. dapat dah.
tajuknye adalah.
"waktu yang terluang"
macam dah nak cerita kisah dongeng pulak kan.
hahaha.
kisahnye bermula macam nie.
ada la dalam bulan berapa saya tak ingat.
saya dan rakan-rakan luangkan masa sama-sama.
macam-macam tempat yang kiteorang jelajah and macam-macam aktiviti jugak lah.
even sebenarnya aktiviti yang dah biasa kiteorang buat.
tapi sebab buat aktiviti tu dengan member so rasa enjoy la. =)
sama gak. saya tak nak cerita panjang-panjang sebab banyak lagi kisah lapuk yang saya tak cerita lagi nie.
so korang enjoy la ok dengan gambar kiteorang nie sume. =)

mestilah owner punye gambar dulu kan. =)

melepak kat secret recipes sambil kaco abang-abang jual kek. =)

 thanx pada abg @ akak kiteorang pun kurang pasti jantina beliau kerana sudi untuk memberi waktu yang ada untuk bagi kami menggedik depan camera. lov it. =)

hari berikutnya adalah Jaya Jusco Kinta Perak. serbu..!!!

si kaki buli. saya selalu dibuli. =(

original picture. tak sempat nak edit. karoke time. ~lalalala~

turn saya pulak. =)

selesai sudah. korang nak lagi ke?
saya risau korang tak larat nak jelajah entri saya nanti.
tapi takpe lah.
better saya habiskan.
nanti boleh masok cerita yang baru pulak.
bukan cerita lapuk lagi. =)
cerita yang nie pulak pasal special surprise party untuk si kaki buli.
memang dia si kaki buli.
tapi dia baik hati.
Raja Nur Farah Amirah nama yang dah terpahat dalam kepala otak saya and dah tertulis dalam kad pengenalan dia.
party nie actually untuk birthday dia and ada lagi satu reason yang hanya kami yang tau. =)
so, macam biasa.
enjoy with the picture. =)

mereka yang turut serta dalam perancangan jahat. =)

kawan sampai mati.

saya sayang si kaki buli nie.

khas untuk kamu jeje. =)

=)

=)









tamat lah sudah entri kali nie.
dah berpeluh-peluh nak siapkan entri nie.
sanggup bersengkang mata macam nak buat assingment.
hope korang enjoy ok. =)

No comments:

Post a Comment