BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 2, 2011

090411

bila kepala dah pening & buntu nak buat assignment, saya pun curi-curi kesempatan yang sedia ada nak buat entri nie. saja je nak share dengan korang buat pengubat kebosanan nie.
nombor yang korang tengok kat title tu bukan nombor ekor yang saya nak bagi ok. kalau korang nak try gak nombor tu apa salah nye tapi dosa tanggung sendiri la beb. =)
actually, nombor yang tertera tu bermaksud tarikh kawin akak saya & juga tarikh event untuk subject SPO.
sedih bila terpaksa buat pilihan yang memang sangat susah macam nie sebab dua-dua memang penting.

atas nasihat ayahanda tersayang, saya lepaskan untuk join masa wedding my sis. nak buat macam mana. dah terpaksa. kalau tak sia-sia failed subject SPO. dah la last semester. tak pe lah. saya redha je. =(
last week saya balik JB dengan tujuan nak hantar wedding card my sis. saya tak berani nak berdepan dengan my sis sebab takut dia kecik hati & takut saya menangis non stop. saya balik pun tak jumpa & berbual dengan dia. saya buat macam-macam cara untuk tak berbual dengan dia. caranya dengan bila dia pegi kerja pagi, saya still sleeping beauty. bila dia balik keje saya keluar jumpa buah hati. balik rumah pulak dua tiga pagi bila my sis dah tido. my mom pun tak sampai hati nak cakap dengan dia masa saya ada kat rumah. sangat sedih macam nie tau. =(

then, semalam i got a call from her. my mom told her about that. sangat sedih. saya dapat dengar suara dia yang memang terkilan. ye la saya jadi wedding planner dia tau. semua saya yang buat macam saya yang nak kawin. sedih la bila tak dapat tengok hasil idea & kerja yang saya usahakan. sampaikan wedding card dia pun  saya yang tempah. dari segi pilihan kasut, pelamin, baju pengantin, barang hantaran, makanan, banyak lagi lah. tambah lagi saya jadi pengapit dia pulak. saya memang nak sangat jadi pengapit. tapi dah tak da rezeki.

saya memang redha dengan semua yang jadi nie. mungkin ada hikmah. mesti ini yang terbaik untuk saya yang Allah dah aturkan. mana lah tahu saya boleh dapat keputusan yang cemerlang dengan ujian yang saya hadapi.
saya akan lebih fokus untuk jayakan event nie. saya akan sedaya upaya nak tunujukkan yang saya nie bukan mudah lemah bila semua nie jadi. doakan saya ok kawan-kawan. bye. =)

No comments:

Post a Comment