BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 14, 2011

Addicted Dengan My Shop

salam 1 malaysia semua. wah dah macam pengacara dalam TV mesti nak sebut perkataan tu. mari dekat mari dekat. hari nie saya nak share dengan korang pasal hobi terbaru saya. sekarang nie saya tengok syok giler main game dalam fb. mula-mula tu tengok je sebab ada segelintir kawan-kawan fb saya invite main game nie. tapi saya just ignore je. tapi semenjak dua menjak tiga menjak nie saya mula jadi ketagih nak main game nie. satu malam tu sebelum saya berangkat pulang ke JB bosan dok kat rumah sorang-sorang. so, saya pun memberanikan diri nak usha game yang dah di"invite" oleh kawan-kawan fb saya.

mula-mula tu tak paham sangat nak main. saya pun main bedal je lah. sebab tak tau nak main nye macam mana. kalau korang nak tau saya kalau nak main game memang sangat-sangat tak suka nak baca instruction game tue. sebab macam buang masa je. so, saya ambil jalan mudah. main bedal je lah game tu. then, bila kita dah main bedal result yang kita dapat untuk game nie pun macam tu jugak lah. result entah apa-apa entah. tapi, lama-lama saya main game nie.makin best pulak. ye lah. yang best nye sebab kita dapat build kedai yang kita nak. kita boleh decorate sendiri. tu yang best. tapi buat masa sekarang kedai saya tak secantik dengan kedai kawan-kawan fb saya yang turut serta main dalam game ni. diaorang dah lama main. dah jadi otai la. saya baru nak mula. =)

meh saya share dengan korang hasil karya men"decorate" kan kedai saya. kalau tak cantik jangan kutuk. saya budak baru belajar. =)
yang nie kedai kedua saya. kedai kek. =)

yang nie first kedai yang saya buat. kedai roti. =)
yang nie pulak kedai saya yang baru nak dibangunkan. kedai baju. =)

so, pada korang yang bosan-bosan duduk kat rumah tu. jom lah try main game nie. best. serious saya tak tipu. selamat mencuba. bye. =)

4 comments:

  1. suka jgk...tmbah2 time bila kita tgk kedai kita akan di ubah...wah...

    New entry "notis peserta giveaway"

    My new lovely post "sanggupkan anda makan &*&**&"

    ReplyDelete
  2. hehehehe. smabil2 buang masa yang ada kan. lagi comel kalau kedai kita tu ada ramai yang view kan.btw thanx dah sudi bg komen. =)

    ReplyDelete
  3. haha. aku men yg my pets. bes gak. bela kucen anjing. haha. kucen2 aku sume cumel mcm aku. haha.

    ReplyDelete
  4. hahahah. tang yg comel mcm ko tu yg xleh blah. nnt klu aq dh khatam main my shop aq nk try gak main mcm ko punye. kite tengok kucing spe yg lg comel. hahaha. =)

    ReplyDelete