BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 25, 2011

Clear The Negative Things


hye readers. lama dah tak update belog kesayangan saya nie. dah berhabuk macam rak barang-barang saya kat sebelah tilam nie. busy sangat kehidupan seharian saya. ye lah hidup sebagai student kan. macam nie lah. hati dah lega lepas submit assignment SPO tadi. so, sekarang nie masa untuk menenangkan otak & fikiran. lepas hantar SPO tadi saya lepak kat cafe yang indah & permai. dah tentulah cafe kolej kan. lepak sambil makan + gossip. then terus balik rumah. sampai rumah borak-borak dengan teman sepertiduran saya effah then kami sama-sama melayarkan bahtera mimpi ok. bukan bahtera impian. 

tak lama pun saya tidur sebab saya terngiang-ngiang suara teman sebelah rumah. sapa lagi mestilah kakak yang comel dari sabah. dia selalu menggelarkan dirinye "eza chumel". =)
saya ingat kan mimpi rupanya betul. dia bagitahu yang meeting untuk SPO dibatalkan. tunda waktu malam pulak. saya nie bila dah bangun memang susah nak tido balik. so, masa tak boleh tido tu baring terlentang lah mengadap TV. tak senonoh kan anak dara nie. anak sapa la nie. kalau mak mertua nampak confirm kena reject awal-awal. =)

bila dah bosan tengok TV then teman nak menyembang, sambil online saya merenung ke siling bilik sambil memikirkan apa yang patut saya buat. ok. dapat.!
saya nak buang semua perkara-perkara negative yang tengah asyik berlegar-legar dalam kepala otak. sikit-demi sikit saya buang. dah tak nak ingat apa-apa yang boleh menyakitkan hati. enjoy my self. ikut flow dah siap dirancang. kalau makin difikir benda-benda yang negative macam nie boleh rosak otak saya. otak saya nie nak pakai lama ok. bukan nye boleh tukar-tukar macam tukar baju. betul kan.. =)
saya rasa cukup kot entri saya kali nie. sebab saya tak tau apa yang saya dah merapu. nanti makin panjang entri saya makin poning pulak ekau nak baca entri den. aikk, boleh pulak den cakap nogori. 
bye. =)

No comments:

Post a Comment