BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 26, 2011

I Need My Power Back =(

sekarang hati banyak sedih woo... =(
tadi habis meeting kat rumah atin. saya bersama rakan sebelah rumah serta buah hatinya terus bergerak ke manjung. kitaorang dah plan dari petang nak pegi melantak Mcd. saya dah lama keluar hula-hula dengan mereka. so, sekarang nie nak spent time la sama-sama macam dulu lagi.

masa tengah meeting tu saya dok sibuk la main msg dengan dia. then dia cakap nak pegi karoke sekali tak. of coz la saya nak. perkara wajib kami dari dulu. =)
dalam perjalanan kami nak kesana, banyak yang kami bualkan. ye la. dah lama tak borak dengan dia. macam cerita yang kitaorg share. ok stop. nanti terkeluar pulak apa yang kitaorg borak. secret ok. =)
sampai je kat manjung kitaorang plan nak karoke dulu, tapi pusat karoke semua dah tutup. then kitaorang decide terus makan Mcd. lepas habis makan tu rakan saya cakap awal lagi nie. mana nak pegi? then dia cakap nak karoke la. lama tak karoke. saya pun apa lagi melonjak setuju la. tapi kali nie kitaorang pegi karoke jamban. bukan jamban yang tempat kita buang hadas besar tu ok.

saya tak tau lah kenapa saya dah tak boleh nak menyanyi dengan kelantangan suara yang tinggi. bila try nak lantangkan suara rasa macam anak tekak nie nak pecah. sampai saya terfikir sama ada tekak saya nie bermasalah ke? sampai sekarang tekak saya masih sakit. bukan lah nak cakap suara saya nie sedap. tapi kalau setakat lagu "Siti Nurhaliza" dengan "Azie" tu kacang je. saya boleh nyanyi. tapi sekarang tak boleh. so saya jadi sangat sedih sampai nak nyanyi pun dah tak de mood. i need my power back....! ok lah. sekarang pun dah pukul 3.30 pagi. saya nak sambung tido.
bye. =)

No comments:

Post a Comment