BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 27, 2011

Good Bye Melodi


hari nie kan hari ahad. rancangan kegemaran saya akan berlangsung seperti biasa. rancangan apa lagi kalau bukan pasal gossip artis. mesti lah rancangan melodi. saya memang minat dengan rancangan nie sebab boleh tau perkembangan artis-artis pujaan. tengah dok syok tengok melodi sambil melantak nasi lauk ikan keli bakar & rebung lemak dyeorang buat pengumuman penting. yang mana hari nie merupakan hari terakhir Wahid & Fafau jadi pengacara melodi.

oh sedih la siot. saya suka bila dyeorang jadi pengacara sebab dyeorang tak banyak merapu. even kadang-kadang tu lari dari topik perbualan tapi dyeorang still the best. tugas mengacara untuk rancangan melodi diganti oleh Dira & Zizan. hope you guys boleh handle rancangan kegemaran saya nie dengan baik ok. but i will miss both of them. 




psst, saya pernah jumpa abg wahid makan kat nasi kandar ipoh. dye memang sporting & tak sombong. tapi saya malu nak tegur. =)


No comments:

Post a Comment