BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 31, 2011

Hanya Mampu Tersenyum =)


salam readers. entri kali nie saya tak nak tuju kat sesapa. tapi kalau ada yang terasa lantak korang lah. =)
berkaitan dengan lalang. macam pernah dengar je ayat tu tapi kat mana ek? oh dah ingat. tu kan musuh awak bagi kat saya masa kita masih berkawan dulu. so, awak pun tiru jugak ke apa yang dia cakap. awak memang suka tiru orang ek? tak pe lah saya tahu awak memang tak ada identiti diri sendiri. suka hati saya lah nak jadi lalang ke apa ke. apa hak awak nak cakap saya macam tu? awak nak jugak ke jadi lalang? meh saya tolong ajar. ye lah saya nie kan LALANG. tapi bagi saya, saya berkawan dengan orang yang saya rasa sudi untuk berkawan dengan saya. awak cemburu ke bila saya dah bertegur dengan musuh awak? awak nak berkawan balik dengan mereka ke? saya boleh je sampai kan hasrat hati awak tu.

 

jilat ludah balik? awak jijik ke? mesti awak pernah jilat ludah awak sendiri kan. bagi saya selagi orang tu nak berbaik dengan saya selagi tu lah tak jadi masalah pada saya. sebab saya tau diaorang tu lagi bagus kot dari awak. tak salah pun kalau saya nak berbaik dengan diaorang. bukan macam awak busuk hati. mungkin sebab tu lah semua kawan-kawan yang pernah berkawan dengan awak mesti lari sebab tak tahan dengan perangai awak yang busuk hati tu. tak boleh tengok orang lebih sikit dari awak. ada je hasad dengki yang awk nak buat. 

setakat nie saya masih mampu tersenyum lepas apa yang awak buat kat saya. selagi saya boleh tersenyum, saya akan tetap tersenyum untuk awk. tapi kalau dah sampai tahap yang saya sendiri tak boleh nak tahan awak fikir lah sendiri apa tindakan saya. nak jadi LALANG or JILAT LUDAH BALIK tu semua hak saya dan awak tak ada hak nak cakap saya macam tu. ok lah dah tak da lagi kot pasal nie. sekali lagi saya cakap, saya hanya mampu tersenyum je dengan apa yang awak buat. bye =)

5 comments:

  1. kalu nk diikot kn "die" la yg JIJIK yg ludah jilat balik. engat x dulu "die" kemain benci ngn sorang member "die" yg blaja kt unikl tuh. kutuk kaw2 nye x hengat dunie. siap col mak minah tu ngadu sal minah tu. siap xnk bg dtg umah la tu la ni la. geli la ngn minah tu! ckp mcm2 mcm "die" tu perfect sgt ! tp last2 pe jd? kwn baik kot. tataw la "die" kwn ngn minah tu sbb tergugat ke or tkot elang kwn... tp rase "die" da desperate sgt nk kwn sbb die hampir dipulau kan dulu. tu yg saok je mne ade. x ke LUDAH JILAT BLIK tuh? JIJIK doe! eyucks!

    ReplyDelete
  2. kebabom : thanx dh sudi jengah & komen entri nie. btw awk mcm kenal rapat je ngan "die" nie smpai tau pe yg "die" buat. spe yg study kt unikl tu? awk pernah kawan ngan "die" nie ke?

    ReplyDelete
  3. tengok je la kawan yang dia kawan sekarang. semua yang pernah pulaukan dia dulu. x ke ludah jilat balik tu? jijik doe. ee, berape kali dia nak ludah and nak jilat balik ni? pehlishh la...

    ReplyDelete
  4. eza : hahaha. kura-kura dalam perahu. jangan pura- pura tak tahu pulak. =)

    tu la. nk mengata orang je yang lebih. diri sendiri tu nilai dulu. =)

    ReplyDelete