BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 7, 2011

Sakit Hati atau Hati Sakit


tengah hari macam nie memang sedap kalau nak tido sebab hari nie bandar seri iskandar tak lah seterik macam selalu. so, saya pun ambik lah kesempatan nie nak share dengan korang dan juga nak mintak opinion korang. sebenarnya mana satu yang betul "sakit hati atau hati sakit"? bagi saya lah dua-dua betul it just meaning yang different. meh sini saya nak share dengan korang pasal sakit hati. kalau sakit hati nie selalunya melibatkan perasaan. betul tak? kalau betul sila angkat tangan macam saya. ok just kidding je.

sakit hati nie memang kita tak nampak sebab tak da kesan. tapi boleh tinggal kan luka yang maha dalam sampai tak terkira lah. so, bila someone nie dah terkena atau secara tak langsung terjerumus dalam keadaan yang macam nie memang dah tak boleh nak dielakkan. tak kira lah sakit hati sebab apa pun. sebab "buayafriend" ke, sebab kawan ke tapi rasa sakit hati tu tetap ada. just situation je lah yang lain.

kalau sakit hati dengan buayafriend atau pun boyfriend, sakit yang kita rasa memang makan dalam lah. even pujuk macam mana pun kesan nya memang tak kan hilang. sampai lah sekarang. kalau dengan kawan, urm no komen. hahaha. korang fikir lah sendiri.
ok pasal hati sakit pulak. hati sakit nie setahu saya lah orang yang ada penyakit hati. tu semua gara-gara rokok atau pun sebab lain. saya tak tahu lah sebab saya bukan nye doktor. so, kalau korang rasa saya punya pendapat nie bercanggah dengan pendapat korang boleh lah berikan cadangan korang. saya boleh terima seadanya.
bye. =)

No comments:

Post a Comment