BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 3, 2011

Can't Wait...!

 TO 

salam readers. sekarang dah masuk bulan April kan. so tak sabar rasanya nak menanti ketibaan bulan Mei sebab anniversary saya dengan buah hati yang ke-7 tahun. seriously tak boleh nak tunggu. kalau boleh nak je cepatkan waktu biar tarikh keramat antara kitaorang datang. tapi dah tentu lah tak boleh sebab saya tak ada kuasa nak buat macam tu. kalau ikut pengiraan daisy path yang saya letak kat side bar belah kanan belog saya nie, hubungan yang dah terjalin antara kitaorang 6tahun 10 bulan 2minggu 6hari. detail kan daisy path punye pengiraan. so, kalau ada diantara korang yang belum letak daisy path kat belog korang, sila lah letak. free je. tak bayar pun. tapi kebanyakkan belog yang saya tengok semua dah ada letak. =)

tarikh keramat hubungan yang dah terjalin antara kitaorang sejak dari 14 Mei 2004. lama kan. dari zaman saya masih hodoh, kurus kering sampai lah dah kurang hodoh dan jadi gemuk gedempol macam sekarang. bagus kan buah hati saya jaga saya. dia sayang saya sangat-sangat macam tu jugak lah saya. banyak halangan & cabaran yang kitaorang dah tempuh sama-sama. tak lupa jugak pada family kitaorang yang dah bagi restu dengan hubungan kitaorang.

kurus kan saya time nie. =)

kalau tak silap saya nie time hubungan kitaorang dah cecah 4 tahun kot. =)



macam-macam plan yang kami dah rancang untuk celebrate anniversary kitaorang. antaranya yang kitaorang dah plan. meh saya senaraikan. =)
  • nak pegi genting. nak celebrate nak kat sana. masa CNY tak tido sana pun. just naik sekejap je. so kali nie plan nak tido sana & main semua permainan yang ada.
  • nak lepak kat Melaka. dia cakap nak tengok tempat bersejarah. dalam hati cakap saya dah lah tak minat dengan sejarah. dia boleh pulak ajak lepak sana. so, saya rasa plan yang nie akan jadi plan yang terakhir bila plan yang lain tak jadi. =(
  • just nak celebrate kat JB je & pegi lepak Diva sampai lebam.
  • celebrate dengan shopping gila-gila. dia dah janji nak belanja saya baju, jam, & skirt PDI. yang nie saya mesti tuntut even ada plan lain. sebab dia dah janji. =)
  • plan yang paling bengong dia cakap kat saya sempena anniversary kitaorang nanti dia nak kami duduk kat kerusi bangku kat Tamam Istana then saya tengok dia & dia tengok saya sampai muntah. bengong kan plan dia. =)
nie lah antara plan yang kitaorang dah bincang. hope plan yang first tu menjadi sebab memang nak sangat pegi sana. hari tu pegi tak puas. then plan yang shopping tue mesti jadi sebab saya akan tuntut kat dia sebab dia dah janji. =)
saya berharap jugak hubungan kitaorang nie sampai ke akhir hayat sebab memang tak boleh nak kehilangan dia. semua suka duka kitaorang dah share & lalui. tak nak berpisah. biar ajal je yang pisahkan kami. hope korang doakan hubungan kami nie ye selain dari doa mak bapak kitaorang. amin. =) 

2 comments:

  1. so sweeettt....and hello my new darling..

    <3,
    susuegoodday

    ReplyDelete
  2. thanx. btw thanx dh sudi follow saya balik. keep & touch ok sayang. =)

    ReplyDelete