BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 29, 2011

Anniversary Ke-7

hye korang. akhirnya saya ada kesempatan nak blog lagi. setelaha sekian lama menyepikan diri dengan macam-macam masalah & rutin yang wajib saya lakukan. akhirnya saya curi-curi masa yang ada nak buat blog untuk tatapan korang. sweet kan saya. tau dah. tak yah cakap. =)
ok tak nak puji diri sendiri. entri kali ni saya nak share dengan korang pasal anniversary saya yang ke-7 tahun dengan buah hati pengarang jantung saya. masa anniversary kitaorang, saya still ada kat Perak sebab masih ada lagi tanggungjawab yang wajib saya buat. sedih jugak lah sebab tak dapat nak sambut sama-sama. tapi lagi sedih sebab dapat hadiah dari buah hati yang memang saya tak jangka langsung.

hadiah yang saya dapat bukan hadiah yang macam korang gambarkan. nie lagi teruk lah. buah hati accident waktu anniversary kitaorang. mula-mula masa dia cakap saya ingat dia bergurau je. tapi bila dia dah send mms kat saya. memang menangis giler-giler lah. sori ye Ezza & Nurul sebab dah kacau korang malam tue. bila dah dapat tau macam tu. otak memang tak boleh duduk diam. nak balik JB je rasa malam tu. tapi dok pikirkan masih ada lagi tanggungjawab yang belum selesai. terpaksa lah tahan hati yang meronta-ronta nak balik. (hambik kau ayat aku jiwang nak mampos.)

saya tak nak cerita banyak-banyak. just nak share gambar yang saya dapat dari dia. korang nilaikan lah sendiri. teruk ke tak teruk.





p/s: anniversary kali nie memang hambar gile & sedih sebab dapat hadiah yang memang saya tak nak langsung. =(

No comments:

Post a Comment