BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 15, 2011

mereka tetap dihati =)

hari nie saya nak share dengan korang pasal story hari tu. hari tu saya saja je buang masa yang terluang keluar dengan mereka yang selalu berada dalam hati saya nie. sementara saya takde keje dalam office nie, so, saya pun nak isikan masa yang ada nie nak bagi tatapan untuk korang. mesti korang tertunggu2 kan. =)

ok lah. start for the story ok. hari sabtu yang lepas kan. saya kan keluar kan dengan kawan2 saya kan. kitaorang pegi new place untuk kitaorang tabur duit kitaorang yang berkepok2 tu kan. ok stop dengan perkataan KAN. banyak giler kan. ok2 sambung. kitaorang decide nak berjalan kat Kota Masai. bukan tak pernah pegi sana. pernah tapi masa tu saya pun kecik lagi. itu pon ikut abah saya buat keje dye. mana ada berjalan. so, bila ada kesempatan saya pun plan lah dengan mereka2 yang sangat saya sayang nie kan. 

best lah jugak tempat yang kitaorang pegi nie. tapi agak sikit bosan sebab tempat nak berhula2 sangat terhad. kitaorang gerak pukul 10.30 pagi. awal giler tak? exited nak berjalan kan. hambik kau. pagi2 buta kitaorang keluar. hurm, sebenarnye say buntu nak taip apa tau. so, apa kata korang just cuci mata je tengok gambar kitaorang. boleh kan? kan kan kan....=)








sekian terima kasih. kita jumpa di entry yang selanjutnye ok. =)


No comments:

Post a Comment