BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

Good Bye Hai-O & Welcome McD =)

salam 1 malaysia. 
entry kali nie saya nak berkongsi sedih & gembira yang saya rasa dengan korang. kalau korang baca entri saya yang lepas, saya ada share dengan korang pasal interview keje. itu pun kalau korang baca lah. kalau korang tak baca, pegi baca sekarang!. ini arahan.! hahahahaha. tak lah gurau je. kalau korang tak baca tak pe. saya tak kisah. saya tak paksa pon. ok dah. kita proceed ok.



firstly, i want to say good bye to all family of Hai-o. hari nie, Sabtu bersamaan 08 Oct 2011 jam 3 petang, maka tamat lah perkhidmatan saya di company yang serba maju nie. sedih tu memang lah sedih. sebab saya dapat bos yang memang sporting, keje pon have fun je. family Hai-o yang lain pon memang best giler. semua nya friendly. memang rasa berat hati nak tinggal kan company nie. tapi saya dah dapat rezeki lain. maybe ada hikmah semua nya.

macam-macam yang saya belajar sepanjang saya berkhidmat kat company nie. contohnya, saya belajar cara nak jadi usahawan yang berjaya. macam mana nak cari prospect dengan jaya nya then banyak lagi lah. honestly saya cakap saya sayang semua family Hai-O. susah nak dapat orang yang boleh terima kita baik buruk terutamanya kita nie sebagai pekerja. sepanjang 3 bulan saya berkerja dengan company nie diaorang tak pernah nak sisih kan saya even saya nie just diaorang punya pekerja je. diaorang anggap saya sama taraf je dengan diaorang. memang best. saya tak kan lupa dengan semua tunjuk ajar yang diaorang dah bagi kat saya. i will miss u guys. =(




ok. bermula nya hari Isnin, 10 Oct 2011, saya akan mula berkerja sebagai Training Floor Manager kat McD Larkin selama 3 hari. hopefully saya dapat berikan yang terbaik untuk diri saya untuk capai masa depan saya. saya mintak doa dari korang jugak.
ok lah. bye =)

2 comments: