BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 23, 2010

Angan-Anganku

setiap manusia di muka bumi nie mesti ada angan-angan or impian masing-masing kan.
sama lah macam saya.
saya pon ada impian saya sendiri.
tapi untuk entri kali ini,
saya nak share dengan kalian tentang angan-angan atau impian saya bila jadi RAJA SEHARI.
gatal kan.
biar lah.
 
http://www.emocutez.com
 
bila cerita pasal kawin nie saya lah yang akan excited sekali berbanding teman-teman yang lain.
nak pakai ni lah.
nak pakai tu lah.
nak ada nie lah.
nak ada tu lah.
macam-macam la yang saya nak.
kalau boleh nak kalahkan Siti Nurhaliza atau Erra Fazira.
*kau ingat kau artis?? bakal laki kau banyak duit??*
itulah yang akan saya terima kalau bersembang bersama kakak tercinta.
 
 
sedih kan.
nie yang nak nangis nie.
sebab tu saya lebih suke berborak dengan teman seperjuangan.
mereka akan sentiasa menyokong saya.
i luv u guyz.
 
ok stop.!
kita masuk ke ruangan baju pengantin ok.
 
 
BAJU PENGANTIN

saya nak pakai baju pengantin yang kembang-kembang macam Cinderella tu.
mesti cantikkan.
*perasan je lebih*
kenapa saya nak pakai baju pengantin macam tue?
mesti lah ada sebab kan.
sebabnya saya suka sangat tengok cerita Cinderella. 
semua teman-teman tak tahu yang saya minat Cinderella.
hari nie saya telah memberitahu sendiri.
biarlah nak cakap saya budak-budak pon.
saya tak kisah.
saya suka baju Cinderella sebab nampak comel je.
saya pon nak rasa comel jugak bila saya pakai even saya tau hakikat sebenar.
tapi biar lah sebab saya yang nak pakai.
nie lah contoh koleksi yang saya idam-idamkan untuk pakai bila bersanding.
belum baju nikah lagi, potong kek lagi, malam berinai lagi.
mesti panjangkan entri saya kali nie.



tapi, warna baju saya tak akan buat warna putih coz saya nak buat lain dari yang lain.
saya nak guna gabungan warna pink dan juga hijau pucuk pisang ataupun pink dan biru lembut.
warna asas adalah PINK ok.
WAJIB.
selain dari tu,
saya juga akan meminta pereka baju pengantin saya supaya mengubah kepada baju yang menutup aurat sedikit.
kesian kat suami saya nak tanggung dosa saya.
*macam baik je kan*
ok settle pasal baju pengantin.
sekarang kita move pada baju potong kek.
still dalam versi baju lagi ok.

BAJU POTONG KEK
 
baju pengantin untuk potong kek pulak saya still nak pakai ala-ala Cinderella.
melampau kan.
tapi saya nak warna putih je.
nampak macam suci je.
untuk baju potong kek saya nak seksi sikit boleh kan.
hehehe.
macam poyo je saya kan.
tadi cakap tak nak suami tanggung dosa.
ok.
nie lah contoh untuk baju potong kek yang saya impikan.



ok. still dalam versi baju pengantin.
tapi saya nak share dengan kalian tentang baju untuk malam berinai.
untuk malam berinai,
saya pilih yang simple je.
saya pilih baju pengantin moden je.
tak tau la kenapa nak pilih baju pengantin moden.
maybe sebab lebih menutup aurat kot.
entah lah.
saya pon tak tau.
hehehe.
ok.
nie gambar baju pengantin untuk malam berinai yang saya maksudkan.
jeng jeng jeng...




ok. settle bab baju.
sekarang saya nak share dengan kalian tentang pelamin impian saya.
saya tak tau nak cakap macam mane tentang pelamin nie.
so, just gambar je ok.





inilah pelamin impian saya.
korang perasan tak semua pelamin nie mesti ada macam kelambu kat atas tu kan.
saya tak tau apa namanye.
saya nak pelamin yang ada macam kat atas tu.
nampak comel je.
tapi,
untuk kerusi saya akan pilih kerusi asing ye puan-puan dan tuan-tuan.
sebab saya nak bersandar.
penat lah kalau pilih kerusi yang macam kat dalam picture nie.
berapa lama nak kene duduk tegak je.
boleh patah pinggang saya.

actually banyak lagi impian saya untuk berkahwin nie.
contohnya set hantaran, kenduri, majlis kahwin, design kad kahwin, para jemputan and etc.
kalau saya berceloteh dengan lebih panjang lagi,
sampai ke esoklah tak abis saya buat entri nie.

kalau nak tahu dengan lebih lanjut,
jemputlah datang ke persandingan saya dan si dia pada 
3 tahun akan datang.


 

No comments:

Post a Comment