BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 24, 2010

Terasa =(

mesti semua orang pernah ada perasaan terasa atau lebih senang nak paham touching.
saya pun tak terlepas dari tu.
saya akui saya memang seorang yang sangat sensetif.
 sampaikan kadang-kadang tu saya tak dapat nak bezakan yang mana satu gurauan yang mana satu serious.
saya dah cuba untuk tidak mudah terasa tapi saya still tak dapat nak elak.
mungkin saya nie manja sangat kot.
tapi kalau nak dikatakn manja,
saya manja dengan siapa?
dengan bf?
tak. sebab dia tak suka bila saya manja.
saya pun tak tau kenapa.
saya malas nak tanya.
kalau manja dengan family?
juga mustahil.
sebab saya jarang bercakap dengan family saya.
and diaorang pun tak paham dengan perangai saya.
manja dengan kawan-kawan?
mungkin juga.
sebab dengan kawan-kawan je saya boleh luahkan apa yang saya rasa.
dengan bf sendiri pun saya tak berani nak luahkan sebab dia nie ada angin.
kalau mood dia baik,
bolehlah saya bercerita.
kalau mood dia tak baik saya just dapat kemarahan je dari dia.

sekarang nie saya sangat-sangat terasa dengan adik perempuan saya dan juga bf saya.
saya tak tau.
mungkin sebab dari mood saya terasa dengan bf saya,
so saya terbawak-bawak terasa dengan adik saya.
saya taknak cerita kenapa saya boleh terasa dengan mereka kerana saya taknak memburukkan mereka.
even pe pon yang mereka buat pada saya,
mereka tetap sebahagian dari hidup saya.
saya tak cerita lebih lanjut.
hati saya makin sakit dan sebak.


=(

No comments:

Post a Comment