BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 12, 2010

Tak "Up To Date" Kah Aku??

Tiba-tiba hati saya terdetik.
"tak up to date ke diri saya nie"?
maksud saya di sini ialah bukan saya nie spesis manusia yang "Kuno" ok.
just saya tak share cerita bersama kalian tentang isu semasa yang baru saja tamat semalam.
sebenarnya, bukan hati saya tak mahu berkongsi,
it just, saya tak berapa @ memang tak minat tentang isu semasa yang heboh & hangat diperkatakan sekarang.
isu tersebut adalah...
JENG JENG JENG..!!!


 jangan marah jeje.. amik dari yang ko upload semalam. malas nak cari. heheh..

BOLA SEPAK!!!
oh no..
saya memang tidak menyukai & tak meminati bola..
sebab itu saya tidak mengupdate kan blog saya ini tentang bola.
pelik ke bila saya tak minat bola??
tak kan.. T_T
so, jangan la kutuk saya sebab tak follow isu semasa tentang bola.

untuk pengetahuan kalian semua,
saya tidak pernah menonton bola pon.
macam tipu je kan.
tak de lah tak tonton langsung.
kalau terpandang iklan kat TV pon kira tonton juga kan.
bila dah sampai musim macam nie yang sebenarnya dah pon berakhir,
saya rasa lega sangat-sangat..
coz saya dah tak payah nak berebut remote control dengan Abah saya yang sememangnya kaki bola.

tapi kenapa la sukan bola nie ramai sangat orang minat??
sampai kan sahabat-sahabat saya turut serta join balak dyeorang lepak kedai mamak or kedai yang ada skrin besar untuk menyaksikan bola.
saya pelik.
diaorang nie tak mengantuk ke??
tapi nak buat macam mana kan.
dah memang minat diaorang.

setiap dari diaorang mesti ada negara pilihan untuk menyokong perlawanan nie.
nape saya tak ada??
senang je jawapan nya kawan-kawan.

SEBAB SAYA MEMANG TAK MINAT BOLA SEPAK..
ok cukup cerita pasal bola.
sebab saya tak ada idea nak karang panjang-panjang pasal bola.
 

No comments:

Post a Comment