BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 12, 2011

Ragam Peniaga

salam readers. serious rindu nak buat entri baru. nak di hati nak buat cerita pasal masa wedding akak saya ari tu. tapi disebabkan banyak gambar yang tak ada dalam simpanan saya, so saya postpone dulu lah entri tu. harap-harap abang cameraman tu boleh bagi secepat mungkin gambar-gambar tu. 

ok dah. sekarang saya nak share dengan korang pasal ragam peniaga yang saya jumpa semalam. saya sampai dari JB pagi isnin. thanx to EZZA SHAFFERNI & MOHAMAD SYAFIQ HANIF coz sudi pick up saya pagi-pagi buta. ( tulisan uppercase tu ezza yang suruh saya buat ).
petang tu saya ada meeting untuk event yang akan berlangsung next week. dok pong pang pong pang dalam DK1, kitaorang pulak plan nak g lumut untuk cari peniaga. kitaorang pun bergegas lah pegi lumut malam tue. mula-mula plan just nak suruh kawan ezza meniaga masa event tu. tapi bila dah sampai kat lumut tue, makin ramai pulak peniaga yang berminat dengan event kitaorang.

tapi bila dah ramai sangat yang berminat, tentu lah banyak masalah yang timbul. ada yang hati kering la. ada yang tak paham bahasa lah. penat den nak nerang kat diaorang. so, the conclusion is kita mesti sabar bila berdepan dengan orang yang macam nie. saya sampai tension gila & sampai tahap nak menangis pun  ada gak bila berdepan dengan diaorang, tapi sabor je la yong. ok lah. bye. =) 

p/s: sebenarnya saya tak ada idea yang bernas nak buat entri. tapi disebabkan tak nak bagi blog saya berlapuk dengan sawang, saya gagah kan juga diri nie untuk buat entri baru demi readers saya yang sangat saya sayang. =)

4 comments:

  1. Nama yang di-capslock sangat xmengancam. Xyah dgr ugutan dia nextime. Hahaha. Referring to the girl's name of course...Mohd Shaffiq tu xpe klu bg size lg besar.

    ReplyDelete
  2. err. tak paham la encik bibier karim comment. boleh explain tak?

    ReplyDelete
  3. Hahaha Ezza suru capskan nama dia kan...next time jgn layan sgt minah tu. Poyo je lebey! Nama Mohd Shaffiq tu xpe klu nak tulis font size besar skit.

    ReplyDelete
  4. owh. hahaha. bukan apa. kalau tak ikut kan nanti nangis guling2 pulak ye. hahaha.

    ReplyDelete